A felhívásban közzétett pályázaton olyan európai videojáték-gyártó cégek, XR stúdiók és audiovizuális gyártó cégek vehetnek részt, akik bizonyítani tudják, hogy olyan videojátékot/immerzív tartalmat hoztak létre, amely 2019. január 1. és a pályázat benyújtásának határideje közötti időszakban került kereskedelmi forgalomba.
A felhívásban közzétett pályázaton olyan európai videojáték-gyártó cégek, XR stúdiók és audiovizuális gyártó cégek vehetnek részt, akik bizonyítani tudják, hogy olyan videojátékot/immerzív tartalmat hoztak létre, amely 2019. január 1. és a pályázat benyújtásának határideje közötti időszakban került kereskedelmi forgalomba.
A videojátékok és immerzív tartalomfejlesztés pályázat célja, hogy növelje az európai videojáték-gyártók, XR stúdiók és audiovizuális produkciós cégek kapacitását a globális közönség elérésére alkalmas videojátékok és interaktív immerzív élmények fejlesztésére.
A támogatás célja továbbá az európai videojáték-ipar és más interaktív, immerzív tartalmat előállító vállalatok versenyképességének javítása az európai és nemzetközi piacokon azáltal, hogy lehetővé teszi a szellemi tulajdon megőrzését az európai fejlesztők számára.
Várható eredmények